Zamówienia
Tak, po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie na adres e-mail podany podczas zakupów. Jeśli nie dotarło, możliwe że wystąpił błąd w adresie lub problem techniczny. W takiej sytuacji skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy.
Zamówienie można anulować do momentu zmiany jego statusu na „wysłane”. Wystarczy kliknąć w link „Szczegóły zamówienia” w e-mailu potwierdzającym zakup. W tej sekcji znajdziesz opcję anulowania lub edycji zamówienia. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami.
Tak – o każdej zmianie statusu zamówienia poinformujemy Cię mailowo. System automatycznie wysyła aktualizacje, dzięki czemu jesteś na bieżąco z postępem realizacji.
Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT. Znajdziesz ją w załączniku PDF w mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia.
Tak, o ile zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Wystarczy jak najszybciej napisać do nas na adres biuro@printedwall.pl, podając numer zamówienia oraz dane do zmiany (np. adres, e-mail lub numer telefonu).
Podczas składania zamówienia możesz skorzystać z pola „Uwagi”. To dobre miejsce, by dodać prośbę o konkretny termin dostawy lub krótką wiadomość do odbiorcy.
